vrijdag 22 juli 2011

Judith Osborn komt bij van opnames Fort Boyard

Judith Osborn is is niet ongeschonden uit de strijd gekomen bij de opnames van Fort Boyard. Haar tweet van 2 uur geleden: 

klap op hoofd, voel mijn benen, kwestie van teveel van alles;-) voel heerlijke massage van mijn bert, al zijn die helaas van korte duur;-) 
Nu maar hopen dat Bert van der Veer, haar partner even goed voor haar gaat zorgen.


hadden beeldig team; kim kotter, sylvia geertsen en rosalie van breemen. .. zie maar in sept. leuk!!!


Ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik moet ergens zo lachen om die Judith, volgens mij is dat een heel erg leuk mens. Veel leuker dan je zou denken. Bovenstaande tweet is toch fantastisch? Een beeldig team, hoe verzin je het? Dat kan alleen van een modequeen met humor komen. Kan me nu al verheugen op de uitzendingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten